Vloženo 01. 04. 2025, autor Mgr. Pavlína Jandošová, zhlédnuto 239x
Druhé setkání tzv. Učitelské kavárny bylo tentokrát věnováno tématu profesního i osobního wellbeingu tj. stavu, ve kterém můžeme v podporujícím a podnětném prostředí (kterým naše škola bezesporu chce být) rozvíjet svůj fyzický, kognitivní, emocionální, sociální a duchovní potenciál a žít tak plnohodnotný život.
„Životní spokojenost“ úzce souvisí s kvalitou života v práci i mimo ni. Dobrý pocit z práce zlepšuje i náš osobní wellbeing doma a platí to i opačně. Vlastní pozitivní přístup k podpoře osobního wellbeingu je navíc vzorem pro žáky, kterým bychom měli pomoci naučit se o své zdraví ve všech jeho podobách (fyzické, duševní, sociální, duchovní) celoživotně pečovat.
Společně jsme zmapovali podmínky pro spokojenost vyučujících v naší škole. Zhodnotili jsme svůj aktuální osobní wellbeing ve výše zmíněných oblastech a v průběhu setkání jsme si prakticky vyzkoušeli několik metod pro emoční seberegulaci, které využijeme nejen v rámci osobního života, ale i ve výuce!
Chcete se dozvědět o wellbeingu ve škole více? Navštivte stránky: WELLBEING VE ŠKOLE
Mgr. Pavlína Jandošová (metodik prevence)
Jídelna v MŠ
Od 14. do 18. dubna 2025
Od 21. do 25. dubna 2025
Jídelna v ZŠ
Od 14. do 18. dubna 2025
Od 21. do 25. dubna 2025
Informace ŠJ
Může se stát, že budeš mít problém. Problém, který tě bude trápit, ale zároveň se s ním budeš stydět komukoliv svěřit. Nebo se stane, že člověk šlápne „vedle“, provede nějakou věc, které hned vzápětí začne litovat, případně se stane svědkem situace, kdy provede nějakou hloupost někdo jiný.