Základní škola a mateřská škola Spálené Poříčí

Aktuality 2024/2025

Jak na pozitivní přístup k životu i učení?

Vloženo 01. 04. 2025, autor Mgr. Pavlína Jandošová, zhlédnuto 239x

Druhé setkání tzv. Učitelské kavárny bylo tentokrát věnováno tématu profesního i osobního wellbeingu tj. stavu, ve kterém můžeme v podporujícím a podnětném prostředí (kterým naše škola bezesporu chce být) rozvíjet svůj fyzický, kognitivní, emocionální, sociální a duchovní potenciál a žít tak plnohodnotný život.

„Životní spokojenost“ úzce souvisí s kvalitou života v práci i mimo ni. Dobrý pocit z práce zlepšuje i náš osobní wellbeing doma a platí to i opačně. Vlastní pozitivní přístup k podpoře osobního wellbeingu je navíc vzorem pro žáky, kterým bychom měli pomoci naučit se o své zdraví ve všech jeho podobách (fyzické, duševní, sociální, duchovní) celoživotně pečovat.

Společně jsme zmapovali podmínky pro spokojenost vyučujících v naší škole. Zhodnotili jsme svůj aktuální osobní wellbeing ve výše zmíněných oblastech a v průběhu setkání jsme si prakticky vyzkoušeli několik metod pro emoční seberegulaci, které využijeme nejen v rámci osobního života, ale i ve výuce!

Chcete se dozvědět o wellbeingu ve škole více? Navštivte stránky: WELLBEING VE ŠKOLE

Mgr. Pavlína Jandošová (metodik prevence)

« zpět na seznam článků

ЯК ПОСТУПАТИ ПРИ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТНЮ СИСТЕМУ ЧЕСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ

Co nás čeká

Žádné události!

Zobrazit další akce

Schránka důvěry

Může se stát, že budeš mít problém. Problém, který tě bude trápit, ale zároveň se s ním budeš stydět komukoliv svěřit. Nebo se stane, že člověk šlápne „vedle“, provede nějakou věc, které hned vzápětí začne litovat, případně se stane svědkem situace, kdy provede nějakou hloupost někdo jiný.

Více informací

© 2006 - 2025 ZŠ a MŠ Spálené Poříčí, všechna práva vyhrazena.

FoXprofi.com webdesign